Doğal gazda yeni dönem: Yüksek tüketene destek yok
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, doğal gaz faturalarında kademeli tarifeye geçileceğini duyurdu. 1 Nisan itibarıyla yürürlüğe girecek yeni sistemde tüketim miktarı esas alınacak ve illere...
Bu web sitesi, deneyiminizi geliştirmek için çerezler kullanmaktadır. Bu konuda sorun yaşamayacağınızı varsayıyoruz, ancak dilerseniz devre dışı bırabilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku
