ANKARAUlusal

Ankara’da maden işçilerinin 9 günlük eylemi uzlaşmayla sona erdi

Ankara’da maaşlarını alamadıkları gerekçesiyle günlerdir eylem yapan maden işçileri ile işveren arasında anlaşma sağlandı. İçişleri Bakanlığı’nda gerçekleştirilen görüşmelerin ardından tarafların uzlaşmaya vardığı ve işçilerin eylemi sonlandırdığı duyuruldu.

BAKANLIK DEVREYE GİRDİ

Bir süredir devam eden eylemler üzerine İçişleri Bakanlığı sürece müdahil oldu ve işçi ile işveren temsilcilerini bir araya getirdi. Bakanlıkta yapılan toplantıda tarafların talepleri ve çözüm önerileri masaya yatırıldı.

UZLAŞMA MASADA SAĞLANDI

İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik’in başkanlığında gerçekleştirilen görüşmeye, ilgili bakanlık temsilcileri, güvenlik yetkilileri, sendika yöneticileri ve şirket yetkilileri katıldı. İşçi temsilcileri, ödenmeyen maaşlarla ilgili mağduriyetlerini dile getirirken, işveren tarafı ödemelere ilişkin taahhütte bulundu. Yapılan görüşmeler sonucunda taraflar uzlaşmaya vardı.

EYLEM SONA ERDİ

Toplantının ardından yapılan açıklamada, tarafların anlaşma sağlamasıyla birlikte işçilerin eylemlerini sonlandırdığı bildirildi. 9 gündür devam eden protestolar böylece sona ermiş oldu.

DETAYLAR PAYLAŞILMADI

Yetkililer, uzlaşma kapsamında kabul edilen şartlara ilişkin ayrıntılı bilgi vermezken, sürecin karşılıklı mutabakatla tamamlandığı vurgulandı.

İlgili Haberler

Geçici Koruyucu Aile” modelinin 100’üncü Bebeği Ege Berk, Samsun’da koruyucu ailesiyle buluştu

Bakan Göktaş, Bingöl’de şehit aileleri ve gazilerle “Terörsüz Türkiye Kardeşlik Sofrası”nda buluştu

Balıkesir Habercisi

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, “Aile Yılı”nda 81 ildeki ailelerle iftarda buluştu

Yorum Yap

Bu web sitesi, deneyiminizi geliştirmek için çerezler kullanmaktadır. Bu konuda sorun yaşamayacağınızı varsayıyoruz, ancak dilerseniz devre dışı bırabilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Privacy & Cookies Policy